Mimpi Ngeri?Bahagia?Kelakar?

On Ahad, 5 Jun 2011 0 ulasan

Assalamualaikum semua pembaca Blog Syakirah Aliya! Aper Khabar?

     Baru bgun tido? samer lah.. Korg mimpi aper?.. Hari ni aku nak cerita paasal mimpi aku tadi..

     Begini ceritanya, aku tidur selepas solat Subuh, malam sebelum itu aku tgk Akedemi Fantasia (AF), Yang last sekali tu, aq macam.. TAKUT lah.. sebab diumumkan Nama Hazama, Org yg paling aku suka dlm tuh, Dah la cute,Blur,Buat lawak slmber, apertah lagi undian nyer banyak, aku pun terkezzzzzzzzzzut, cam ner Hazama Leh tersingkir, rupa2nya bagasi untuk ker Final. Aku pun macam.. macam Terkejut lah... Apatah lagi ERUL yg tersingkir.. hua3.. aq pun cm takut lah.. cm kene histeria.. Aku pun bermimpi..
           Mimpi: aku bangun dari tidur.. aq naik kereta.. pergi ke Jusco EU2.. Pergi melawat org2 yg paling aq sayang iaitu Hazama,Azri,Lena & Fina.. aku membaling sesuatu dar tangan ku.. Push! Push!Push!Push!.. budak2 AF tersebut itu lantas keluar dan lihat apa yg ku baling tadi.. rupa2nya beberapa pucuk surat.. mereka mencari nama mereka.. mereka lantas tersenyum padaku.. aku pun senyum kembali..mereka buka, dan baca surat itu,, Lalu menunjuk IBU JARI padaku.. aku pun tersenyum.. mereka masuk kembali ke dalam rumah kaca itu, Lalu SPLASH!!!. alamak!!! BOCOR LAH!!!!! HAHAHHAHAHA..

Salam Sayang.

Ira.

0 ulasan:

Catat Ulasan